Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Klachtenprocedure
Het kan zijn dat je een klacht hebt over de dienstverlening van colorfulsocks.nl of over een product dat je bij colorfulsocks.nl hebt aangeschaft. Dat vinden wij natuurlijk heel vervelend en wij lossen dit graag voor je op. Wij zien in je klacht een aanleiding om onze dienstverlening te verbeteren.
Hoe werkt het?
Garantie op je aankopen
Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dat wil zeggen dat het product die je bij colorfulsocks.nl koopt datgene moet doen dat je in alle redelijkheid van het product mag verwachten. Bereikt het product je niet in goede staat, doet het product niet wat je ervan mag verwachten of vertoont het binnen korte tijd mankementen?
Maak in dat geval een melding via ons contactformulier, of stuur een e-mail naar info@colorfulsocks.nl. Wij zullen zorgen voor een passende oplossing.
Je kunt je klacht indienen bij
- colorfulsocks.nl
T.a.v. afdeling klantenservice
Krijten 25
5403 PG Uden
- Per e-mail: info@colorfulsocks.nl
Eventueel zijn wij tijdens werkdagen ook telefonisch bereikbaar:
Tel: +31 (0) 84-88 22 074
Hoe wordt een klacht afgehandeld?
- Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van je klacht (binnen 14 dagen ontvang je een inhoudelijke reactie).
- Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
- Wij nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen.
- Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
- Wij gebruiken de klacht als lesmateriaal om deze in de toekomst te voorkomen.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van de klacht?
Tevens kunt je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).